واتساپ

10 کاربرد بی نظیر گلیسیرین برای پوست

1403/02/28

 

گلیسیرین چیست؟

 

ماده شیمیایی گلیسرول که گلیسیرین نیز خوانده می شود، یک ترکیب شیمیایی پلی اُل ساده است. این ماده شیمیایی یک مایع بی رنگ، بی بو و تا حدی چسبناک است که طعم نسبتا شیرینی دارد و غیر سمی است. از آنجایی که گلیسیرین دارای خواص ضد میکروبی و ضد ویروسی است، به طور گسترده در درمان های زخم و سوختگی استفاده می شود. گلیسیرین به طور گسترده ای به عنوان یک شیرین کننده در صنایع غذایی و به عنوان یک مرطوب کننده در فرمولاسیون های دارویی استفاده می شود. گلیسرول یا همان گلیسیرین به دلیل داشتن سه گروه هیدروکسیل، در آب نیز حل می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به توضیحات مربوط به ماده گلیسیرین در سایت فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم مراجعه نمایید. اما اوشیم قصد دارد در این مقاله, به بررسی بیشتر تاثیر گلیسیرین بر روی پوست بپردازد.

 

خرید خرد و عمده گلیسیرین در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم




 خداحافظی با چین و چروک پوست, توسط گلیسیرین

 

گلیسرین دارای خاصیت نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی بسیار خوبی است و می تواند از چین و چروک پوست پیشگیری و جلوگیری نماید. ترکیب یک واحد گلیسیرین با یک واحد روغن ویتامین E و مالش آن بر روی صورت و گردن به مدت 15 دقیقه و سپس شستن محل با آب, می تواند سبب جوان سازی پوست و از بین رفتن چین و چروک های آن نواحی شود.

 

عرضه مستقیم گلیسیرین در فروشگاه اشیم


 گلیسیرین حافظ رطوبت پوست 

 

یکی از قابلیت های با ارزش گلیسیرین، توانایی آن در حفظ آب و رطوبت پوست می باشد. در همین زمینه می توان از ترکیب گلیسیرین و آب برای شستشو و پاکسازی پوست صورت نیز استفاده نمود. این ترکیب و شستوشو توسط آن, علاوه بر حفظ رطوبت پوست, سبب درخشان نگه داشتن پوست نیز می شود.

 

ارسال گلیسیرین به سراسر ایران توسط اشیم

 

 طراوت پوست, ارمغان گلیسیرین

 

می توان به جرئت گفت که گلیسیرین یک تونر بسیار مناسب برای پوست می باشد. زیرا که گلیسیرین رطوبت زیادی را به پوست می بخشد و همچنین کمک می کند سطح pH یا اسیدیته پوست به طور معتدل حفظ شود و همچنین لک و آسیب های پوستی را نیز کاهش دهد. در نتیجه گلیسیرین سبب نرمی، درخشندگی و شاداب شدن پوست می شود. برای بدست آوردن پوستی با طراوت می توان از ترکیب یک واحد گلیسیرین و 4 واحد گلاب استفاده و نمود و آن را به صورت اسپری مصرف کرد. 

 

گلیسیرین4

 

 از بین بردن پوستی خشن با گلیسیرین

 

خشک شدن, زبری و خشن شدن پوست دست ها, مخصوصا در روزهای سرد زمستانی، پدیده ای رایج در بین عموم می باشد. ترکیبی همسان از گلیسیرین و گلاب می تواند سبب از بین رفتن این زبری و خشکی پوست شود. اغلب در این موارد, پوست علاوه بر خشکی, دچار تیرگی نیز می شود که برای از بین بردن تیرگی و سفید کردن پوست نیز می توان از گلیسیرین استفاده کرد. می توان از ترکیب عسل و آب لیموترش و گلیسرین برای این امر استفاده نمود.

 

عرضه بدون واسطه گلیسیرین در فروشگاه اشیم

 

 گلیسیرین, ماده ای برای ضد عفونی کردن پوست

 

بسیاری از مواد ضدعفونی کننده می توانند سبب تحریک پوست و بروز آلرژی شوند. اما گلیسیرین با داشتن خواصیت ضد عفونی کنندگی می تواند این امر را بدون تحریک کنندگی انجام دهد. البته که خاصیت ضدعفونی کنندگی گلیسیرین به مراتب کمتر از مواردی چون اتانول, صابون ها و ... است.

 

گلیسیرین با گریدهای مختلف در فروشگاه اشیم

 

 گلیسیرین, معجزه ای برای اگزما

 

برای درمان اگزماهای پوستی و موارد اینچنینی, گلیسیرین به صابون ها، لوسیون ها و کرم ها اضافه می شود و با کمترین میزان حساسیت, سبب برطرف شدن مشکلات پوستی می شود و برای درمان مشکلات پوستی مثل پسوریازیس و اگزما بسیار مفید واقع می شود.

 

 گلیسیرین دارویی در فروشگاه اشیم

 

گلیسرین پاک کننده ای عالی برای پوست!

 

مخلوط سه واحد شیر همراه با یک واحد گلیسیرین و مالیدن آن با پنبه بر روی صورت و یا استفاده از همان ترکیب برای تمام طول شب بر روی صورت می تواند به عنوان یک پاک کننده بسیار خوب عمل کند. 

 

خرید گلیسیرین به صورت خرده و عمده در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم

 

گلیسیرین, مناسب جهت روشن سازی پوست های تیره

 

در قسمت های بالاتر به روشن سازی پوست تیره شده ناشی از سرما اشاره شد, اما در این بخش به روشن سازی پوست در مناطقی از بدن که تیره تر از سایر مناطق هستند پرداخته می شود. آرنج ها, زانوها و ... از این مناطق پوستی هستند که ممکن است تیره شدن آنها برای خیلی از افراد آزاردهنده باشد. برای از بین بردن این تیرگی ها تنها لازم است که مخلوطی خمیری از آب یک عدد لیمو با مقدار کافی شکر تهیه شود و به مناطق تیره مالیده شده و سپس مخلوطی از گلیسیرین و گلاب (که کمی حالت کرمی داشته باشد) روی آن مناطق مالیده شود. تیرگی آن نواحی تا حد قابل قبولی از بین خواند رفت.

 

خرید گلیسیرین با گرید صنعتی و آزمایشگاهی در فروشگاه اشیم

 

9- گلیسیرین, جادویی برای پوست دور چشم

 

پوست پیرامون چشم ها بسیار ظریف می باشند و یکی از اولین محل هایی هستند که که علایم پیری مانند چین و چروک در آنها بروز می نماید؛ زیرا که این ناحیه دارای چربی بسیار کمی است و به همین خاطر استفاده از گلیسیرین برای دور چشم سبب جبران چربی از دست رفته پوست در این قسمت می شود و چین و چروک های این ناحیه را از بین می برد.

 

جوانی پوست با گلیسیرین

 

گلیسیرین, قاتل جوش ها

 

گلیسیرین قدرت درمانی بسیار بالایی برای پوست دارد و می تواند انواع جوش ها و حتی جای جوش ها را از بین ببرد. گلیسیرین سبب می شود که منافذ پوست باز شوند و به پوست اجازه تنفس می دهد و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند.
برای درمان جوش و یا جای جوش می توان از ترکیب 3 واحد آب لیمو با 3 قطره گلیسیرین استفاده نمود و آن را روی پوست و در محل جوش مالش داد. روش دیگر استفاده از مخلوط 2 واحد گلاب با یک واحد گلیسیرین می باشد. هر دو این ترکیبات بایستی 15 دقیقه بر روی محل جوش ها بمانند.

 

درمان جوش گلیسیرین

 

فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم امیدوار است این مقاله مورد پسند شما قرار گرفته باشد. همچنین لازم به ذکر است که می توان گلیسیرین, این ماده ارزشمند را ,با تمامی خواص ذکر شده در این مقاله, از فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم به صورت خرد و عمده تهیه کرد.

 

خرید گلیسرول در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم بدون واسطه

 

گلیسیرین در فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم

 

مقالات مرتبط مشاهده سایر مقالات arrow-left

MSDS چیست؟

برگه ی ایمنی مواد شیمیایی (MSDS یا SDS)
 مجموعه اطلاعات ارزشمند که با نام های "برگه داده های ایمنی" (SDS)، "برگه داده ایمنی مواد" (MSDS) و "برگه داده ایمنی محصول" (PSDS)  شناخته می شود مجموعه داده هایی است که ...

آب اکسیژنه چیست؟

هیدروژن پراکسید که در بین عموم به نام آب اکسیژنه شناخته می شود یکی از پرکاربرد ترین مواد شیمیایی است که در کنار کاربردهایش دارای خطراتی نیز می باشد اما به دلیل کارایی بالا ...

تولیدکننده موادشیمیایی

در این مقاله به 10 شرکت بزرگ و قابل اعتماد در زمینه فروش مواد شیمیایی اشاره خواهیم کرد تا با خیال راحت تر اقدام به خرید مواد شیمیایی نمایید. در ادامه نیزشرکت های مشهور تولید کننده و عرضه کننده مواد شیمیایی در جهان را با هم بررسی می کنیم.

انواع و کاربرد موادشیمیایی

تمامی مواد موجود در اطراف ما مواد شیمیایی می باشند. از وسایل ساخته ی دست بشر تا مواد طبیعی در هر حالتی که باشند جز مواد شیمیایی به حساب می آیند. این مواد شیمیایی می توانند به صورت عنصر باشند و یا می توانند به صورت ترکیب ظاهر شوند. عنصر ماده ای است که از ذرات تشکیل دهنده ی یکسانی به دست آمده است؛ این ذرات تشکیل دهنده می تواند اتم ها و یا مولکول های یکسان باشند, اما بسیاری از عناصر طبیعی دارای پایداری نیستند و به سرعت با سایر عناصر واکنش داده و ترکیب ها را می سازند. در این مقاله به انواع و کاربردهای مواد شیمیایی پرداخته شده است.

اسید باتری چیست؟

باتری ها همواره نقش بسیار زیادی در زندگی انسان ها داشته اند و با اختراع آنها تحول بزرگی در زندگی انسان ها شکل گرفته است. یکی از ارکان اصلی باتری ها، اسیدهای موحود در آنها می باشد که در این مقاله به آن پرداخته شده است. در این مقاله به سوالات زیادی در خصوص اسید باتری پاسخ  و به طور کامل با اسید باتری و کاربردهای آن پرداخته شده است.

arrow-left
arrow-left